123 Main Street, New York, NY 10001

NASZE REALIZACJE

40. urodziny!

Klient zażyczył sobie oddzielną przestrzeń na wyłączność dla 60 osób. Warunki rezerwacji:
  • Oddzielna sala dla Gości
  • kolacja zasiadana w formie bufetu
  • Dostęp do baru – również bar na wyłączność
  • Miejsce do tańca – parkiet taneczny z oświetleniem klubowym
  • Obsługa DJ
Realizacja:
  • Trzy duże stoły zasiadane po 20 osób
  • Duża przestrzeń taneczna z dostępnem do baru
  • dodatkowa koktajlowa sala VIP z kanapami i wyświetlonym napisem: „BAW SIĘ DOBRZE”
  • Dekoracje złoto-czarne z elementami zieleni, wystrój i klimat zachowany w stylu eleganckim z wysoką klasą.
  • „Bufet Silver”, dania ciepłe, zimne przekąski oraz przystawki, serwowane w dodatkowym bufecie w trzech odstępach czasowych.
  • Oddzielny „bufet słodki” z deserami
  • Klient wydłużył godziny imprezy urodzinowej do godziny 3.00
  • Obsługa kelnerska podczas całego eventu to: trzech profesjonalnych kelnerów, dwóch barmanów oraz koordynacja event managera do zakończenia imprezy.
Pokusa

Premiera filmu "Pokusa"

Producentka filmu zgłosiła się z prośbą o organizację eventu po premierze filmu w Multikino Złote Tarasy na 150 osób. Warunki rezerwacji: Całkowita organizacja spotkania po premierze filmu, impreza zamknięta – duża ilość znanych aktorów, celebrytów. Realizacja:
  • Jedna oddzielna przestrzeń dla zaproszonych Gości, przearanżowane zgodnie z wytycznymi
  • Przed wejściem ścianka do zdjęć oraz czerwony dywan.
  • Przywitanie Gości welcome drinkiem
  • Dostęp do baru – skrócone menu z koktajlami
Forma eventu:
  • Standing Party oraz bufet z zimnymi i ciepłymi daniami
  • dodatkowa koktajlowa sala VIP z kanapami
  • Obsługa kelnerska podczas całego wydarzenia to: czterech profesjonalnych kelnerów, trzech barmanów oraz koordynacja event managera do zakończenia imprezy
  • Event z listą Gości, dwie hostessy witające i sprawdzające, ze względu na wizerunek uczestników.
Maciej-Hamerlinski-Droga-do-Szczescia

Wieczór autorski - Premiera książki

Klient zgłosił się z prośbą o przygotowanie eventu Premiery Pierwszej Książki „Droga do szczęścia” na 100 osób. Warunki rezerwacji:
  • Całkowita organizacja wieczorku wydawniczego na Premierę Książki w dużej przestrzeni. Goście mają czuć się swobodnie.
Realizacja:
  • Dwie oddzielne sale dla Gości, przearanżowane zgodnie z wytycznymi
  • Pierwsza sala „tarasola” ustawienie teatralne / zasiadane do czytania fragmentów książki na sto uczestników.
  • Druga sala Pepper kilka stolików koktajlowych z wodą gazowaną i niegazowaną. Rozmieszczenie rozstrzelone z możliwością swobodnego przechodzenia i rozmów z innymi uczestnikami wieczorku autorskiego.
  • Dostęp do baru – skrócone menu z koktajlami
Forma eventu:
  • Standing Party oraz bufet z zimnymi tartinkami / kanapeczkami
  • dodatkowa koktajlowa sala VIP z kanapami
  • Obsługa kelnerska podczas całego wydarzenia to: dwóch profesjonalnych kelnerów, dwóch barmanów oraz koordynacja event managera do zakończenia imprezy.